Mhuum

Antagligen så kommer det bli som tidigare, att jag tappar blogglusten väldigt snart igen. Men jag ger det ett försök iallafall, det är ju trots allt ett par stycken som kollar in här varje dag utan att se någonting nytt. Det har varit nyår & allt så då kanske det passar bra med en nystart? Mycket har hänt sen jag bloggade sist & jag mår bättre än någonsin. 2012 ska bli mitt år då jag bara tänker göra allt som jag vill göra & känner för. I slutet av sommaren ska jag åka utomlands, om ingen av mina vänner är på så kommer jag åka själv. Fast då till ett ställe där jag varit på tidigare, för det känns lite läskigt att åka till ett helt nytt ställe helt själv. Jag kommer även fortsätta all lägg all min energi på skolan. Jag tycker att det är så otroligt roligt & utbildningen som jag går är helt underbar. Det passar mig perfekt. Jag har även kommit långt med att köra bil (Övningskör) & det går riktigt bra. Jag känner mig mycket säkrare & har till & med fått börja köra i stan. Cred till mig!

Just nu har jag så otroligt mycket saker som jag vill blogga om men det kommer avta om några veckor. Vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0