Q&A

Det var ju inte så många frågor i frågestunden men nu tänkte jag svara på de iallafall!


När började du blogga? Jag har haft en del bloggar innan jag startade den här bloggen, men jag startade elidoll.blogg.se i November 2010!

Vad fick dig att börja blogga? Jag ville ha någonting att skriva av mig på & sen så tyckte jag att det verkade roligt.

Finns det någon kille i ditt liv? Jag är singel & trivs jätte bra så. Men jag träffar en kille, mer en så säger jag inte!

Hur många besökare har du per dag? Inte många, ca 30-35.


Vad gör du om dagarna? Jag går i skolan, pluggar, kompisar & shoppar! Osvosv..


När kommer du hem? Hihi :D Jag kommer hem ikväll Natha! :D

Varför är du så kåt på skor?;) Det är något som jag alltid har älskat, sen jag ver en liten flicka! Jag vet inte varför, men jag får bara inte nog av skor :)


Hoppas ni är nöjda med svaren! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0