Blå

Om några timmar ska vi åka & fira min morbror som fyller 50 år. Grattis! Just nu har jag både ansiktsmask & hårinpackning. Sen blir det duschen & fixa till resten!



Jag använder en mud mask från MakeUpStore. Den är jätte bra enligt mig & den suger ut alla pormaskar så man blir alldeles svartprickig. Jag har fått mycket bättre hy sen jag började använda dena här & jag gör den ca 1-2 gånger i veckan. Man kan ha den upp mot 1-3 gånger i veckan om man vill det! Man behöver inte aplicera så mycket för den täcker ändå. Färgen är smurfblå & masken luktar lera. Masken fungerar jätte bra på mig & den är inte dyr heller. Jag tror den kostar runt 250 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0