Personiliga mål

Jag är nog inte ensam om att ha prsonliga mål i livet. Jag tänkte dela med mig av några av mina mål!


♥ Gå ut gymnasiet med bra betyg.

♥ Flytta hemifrån till en fin bostad (Med min älskling?)

♥ Starta eget företag & ha en egen hudvårdssalong.

♥ Bara umgås med dem som får mig att må bra!

♥ Gifta mig.

♥ Jag ska ha en walk-in när jag flyttar hemifrån ( Dock så är mitt söta,rosa lilla rum en walk-in med en säng...)

Resa mer! Jag vill se så mycket. Så resa ska jag absolut göra mer!

♥ Njuta av livet & göra det som jag känner för.


Jag skulle kunna rabbla upp hur mycket som helst men jag känner att jag inte sk ha så många mål,då är risken större att dem inte går att uppfylla. Så ett av mina personliga mål är att uppfylla mina mål. Har ni någon speciellt mål med livet?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Där ser man, min blus ;)

2011-10-24 @ 22:48:01
URL: http://alwaysjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0