10 sanningar om mig själv

♥ Jag älskar att gå hudterapeut-utbildningen.

♥ Jag vill flytta hemmifrån & inreda min egna lägenhet + min walkin.

♥ Jag älskar min famil & pojkvän mest av allt i hela världen.

♥ Shoppa, festa, resa & är några av mina största intressen.

♥ Jag har varit kär på riktigt 1 gång ( & är fortfarande )

♥ Jag vill flytta till LA !!!

♥ Ett par louboutinpumps står högt upp på min önskelista

♥ En gång i tiden hade jag kolsvart hår. Dock inte under en lång period.

♥ Jag har nästan aldrig smink på vardagarna, så istället så ser det ut som att jag inte har sovit på 3 dygn.. haha!

♥ Jag kan inte tänka mig att byta ut min frisör mot någon annan! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0