Rosa bandet



För ett par dagar sen så köpte jag rosa bandet! Allt fler kvinnor drabbas av bröstcancer men vi kan rädda liv genom att skänka gåvor. Den här lilla rosetten som jag har på min jacka kostar ynka 25 kronor & jag tycker att fler borde köpa den för att visa att vi bryr oss. Vem vet,någon av oss kanske kommer få det i framtiden? Det finns mycket vi kan göra för att hjälpa rosa bandet-kampanjen som tex att köpa det här armbandet.



Det här armbandet stödejer rosa bandet & kostar endast 75 kronor. Det finna att köpa på band annat Lindex! Dessutom tycker jag att armbandet är sjukt snyggt!

Om du vill veta mer om vad just du kan göra så gå in på www.cancerfonden.se/rosabandet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0