Dålig dag

Jävla skit morgon - rent ut sagt! Jag ska ta allt från början. Igår så hade min pojkvän tagit med sig energi dricka & jag vet att jag kan inte dricka en hel sådan för då kan jag inte sova,det vet jag! Men ändå så drack jag 1 & en halv burk,tror ni att jag kunde sova sen då? Nej.. Jag har sovit circa 2 timmar inatt. Min klocka ringde klockan 06:30 & jag tänkte " Bara fem minuter till..." & vi vet ju hur det funkar. De slutar med att jag vaknar fem minuter innan jag måste springa till bussen. Så jag klädde på mig,borstade tänderna & började spring. 20 meter från bussen inser jag att jag har glömt både busskortet & mobilen,så jag kunde inte skicka sms-biljett heller. Då kände jag att,nej,nu skiter jag i det här!

Nu har jag precis ätit en god kycklingsallad & ska sova några timmar innan jag ska iväg igen. I´ts a bad day today...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahah gumman det är så typiskt du ;) <3

2011-10-04 @ 14:42:45
URL: http://matildatrepp.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0