Efter tio

Nu har jag kollat på efter tio där både Sofi Fharman & Blondinbella var med. Det var ett ganska intressant avsnitt då det pratades mycket om pressen när man är ute & festar. När jag var runt 14års åldern så började jag att gå på fester eftersom jag alltid har haft äldre kompisar, dock var jag jätte emot alkohol. Jag satt där med min läsk & hade roligt ändå & mina vänner accepterade att jag absolut inte ville dricka. Nu har jag blivit lite äldre, jag är snart 17. Jag går ganska ofta ut & festar med min kompisar & jag dricker alkohol ibland. Men jag går ganska ofta på fest utan att dricka alls. Det var det dem pratade om på efter tio idag. Att man kan anses som tråkig bara för att man går ut på krogen & väljer att inte dricka. Att man blir ifrågasatt varför man inte dricker ikväll? Det är väl jätte bra att man kan gå ut & roa sig utan att dricka alkohol? Man kan ha minst lika kul utan alkohol som med! Det är ju upp till en själv om man vill eller inte. Man ska aldrig behöva känna sig pressad till att drika om man inte vill.






Fina & coola Isabella "Blondinbella" Löwengrip! Hon verkar vara en så stark & härligt person!



Sofi Fharman är så himla snygg! Hon är moderedaktör & författare. Hon har skrivit böckerna "Elsas mode", "Elsas värld" & snart släpper hon sin tredje & sista bok "Elsas hemlighet". Jag har läst "Elsas mode" & nu har jag läst halva "Elsas värld". Jag är så förväntansfull på "Elsas hemlighet" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0