jag kör på en "dagens"

Jag hittade en såndär liten lista hos en bloggare så jag tänkte att jag kunde lägga upp den jag med. Jag tycker att det är så roligt att gå tillbaks & kolla sen!

DAGENS VILL HA:  Sol & värme!
DAGENS KLÄDSEL: Jag kör på klassiskt idag! Jeans, transperant topp, kavaj & höga stövlar.
DAGENS SMINK: Lite solpuder & mascara.
DAGENS FRISYR:  Samma vanliga, dock har jag torrschampo i idag. Det blev jättebra volym!
DAGENS HÄNDELSE: Jag hade bara en lektion idag & när jag slutade så hämtade min underbara vän Viktoria mig så jag slapp sitta på en äcklig buss med jobbiga människor.
DAGENS PLANER: Ut på lite festligheter med världens underbaraste vänner ♥ 
DAGENS SAKNAD: Min ängel som bor i himlen. Saknaden är enorm! 
DAGENS HUMÖR: Glad, taggad & lycklig.


Världens bästa mascara & solpuder om ni frågar mig! Solpuder från MakeUpStore.



Kommentarer
Postat av: Vinkis

Du är bäst gumman ! Ikväll kör vi STENHÅRT ! <3

2011-12-09 @ 18:47:01
Postat av: Originalet

Svar:

Finns ju inte direkt någon hårinpackning som gör att håret växer snabbare, men H'shuan wen Hua är väldigt vårdande iallafall.

2011-12-17 @ 11:05:31
URL: http://originalet.net
Postat av: Isabelle

Den mascaran kör jag också på ibland, grym är den!

2011-12-17 @ 14:33:43
URL: http://lovadetails.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0