7 november

Det här med att blogga kommer bli riktigt kul,som det känns nu iallafall.Jag har mycket som jag vill skriva om.Just nu känns det som att jag är i stort behov av en ny,egen & personlig design.Så det ska jag försöka fixa så fort som möjligt.Sen vill jag fixa olika kategorier osv,men det få ta sin lilla tid.Jag menar,jag har haft blogg i några timmar,jag försöker lära mig allt & jag är typ hur oteknisk som helst,haha!

Hur som helst,jag hade inte tänkt att jag skulle skriva ett helt inlägg om mig själv & mina intressen,utan det kommer det skrivas om mycket framöver så det kommer visa sig.Kan säga att mode,kläder,skor & shopping är någon som jag verkligen brinner för.Som så många andra,men det är något speciellt med det.Lika speciellt som en turbo är för en bilälskare,lika viktigt som att det ska finnas skogar att plocka svamp i för svampplockarna.Ja ni förstår vad jag menar.

Hur mycket tid som kommer spenderas vid denna blogg kommer nog  gå i perioder då det är läskigt mycket tid man ska lägga ner på skolan & skolarbetet,men sånt löser sig.För det mesta...

Nu är det dags för middag & efter det träning.


snygga Kate Moss i snygg outfit...varför jag lägger upp denna bild vet jag inte,kanske för att inläggen blir roligare med bilder,kanske för att hon är grym...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0