Träning

Nu har jag fått något ryck om att jag vill börja träna! Fast det ska jag inte göra för på något sätt så jag ingen "träningsmänniska". Jag vill bli fit inför sommaren, inte gå ner i vikt utan bara bli lite mer tajt. Jag äter frukost, lunch & middag varje dag så mina matvanor är bra. Jag äter för det mesta nyttig mat men idag åt jag pizza till lunch & Mcdonald's till middag.. Då märker jag verkligen skilland på mitt humör, blir genast arg & grinig. Så nu ska jag bli ännu strängare på att inte äta skräpmat/frysmat! Mina favorit träningsalternativ är powerwalks & simning, så något av det ska jag försöka göra en gång i veckan. Det låter bra, jag är bra.

Natacha Peyres kropp är ju bara så snygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0