En bra skoldag

Dagen började med att jag fick ansiktsbehandlig fram till lunchen (Sov under hela behandligen) & efter lunchen gick vi in till frisörsalongen & fick håret fixat. Många klippte sig & några färgade även håret. Jag fick bara mitt hår tvättat & plattat eftersom att jag vägrara att låta någon annan än min frisör klippa mig. Dock så är min frisör på semester i tre månader så jag är så illa tvungen att gå till någon annan.. Mardröm! Fast mamma säger att hennes frisör är jätte duktig & jag litar ju trots allt på min mamma...

Ikväll ska jag åka & färga mina ögonbryn & ögonfransar samt noppa. Det är välbehövligt. När jag kommer hem ska jag dricka en kopp te innan jag går & lägger mig. Måste få bort mina hemska påsar under ögonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0