Mina älskade naglar



Jag saknar mina fina naglar! Jag får ju varken ha gele eler akrylnaglar eftersom jag går hudterapeut-utbildningen. Det lagras jättemycket bakterier under naglarna & det är väldigt viktigt att det är sterilt när man håller på med en behandlig. Dessutom kan man skada kunden om man har konstnaglar. Så nu för tiden har jag superkorta,väl pedikerade naglar. Vi får inte ens ha nagellack! Om jag ska vara helt ärlig så sjunker mitt självförtroende lite när jag inte får ha fina naglar. Nu kanske ni tycker att jag låter jätte ytlig, men ni som har konstnaglar vet nog hur hemskt det är att helt plötsligt sluta med det. Men till sommaren ska jag ha fna naglar igen! Dessutom är jag sugen på att prova något roligt & färgglatt eftersom jag alltid kört på vanlig fransk & ibland med en liten silverrand vid tippen för att det ska se lite roligare ut. Så nästa gång blir det färgglada naglar! ( Säger jag nu ja, men jag hinner alltid ångra mig i sista sekund & kör på vanlig fransk. Det är också snyggt & väldigt fräscht!)

Naglarna på bilden hade jag i endast 2 veckor, eftersom mina lärare sa att vi var tvugna att ta bort dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0