Home sweet home

Hej!

Jag har varit i Göteborg hela förra veckan,på klassresa.Det var den värsta veckan i mitt liv.En helt värdelös klassresa.Kändes som att vi blev behandlade som femåringar..Därför har jag inte bloggat!Har knappt haft tid & så glömde jag laddaren till datan hemma.Men nu är jag back on track again.

Den här veckan är det sista riktiga skolveckan & jag har en del att göra klart,Så det ska jag göra under dagen.Skulle hellre lägga min tid på annat,Men det är bästa att prioritera skolan nu då det faktist handlar om slutbetygen..

Jag på espresso house.Deras vanillia latte är jätte god-Rekomenderar!Jag har precis lärt mig dricka kaffe & den smakar inte lika som vanligt bryggkaffe.Det tycker jag fortfarande inte är sådär jätte gott,Men det kommer nog med tiden skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0