Kära läsare....

Tycker inte att det är okej att ni läser denna blogg, och faktiskt tror att Elin är hundra procent frisk..
För det där väl det ni tror?


För cirka åtta år sedan så träffade jag Amandah Elin då. Mycket trevligt första möte faktiskt, men ju desto mer vi var med varande så började jag sakta inse att Elin va inte som alla andra, riktigt annorlunda om jag ska vara ärlig.

Tänker dock inte gå in på Elin problem så jättenoga, men kan väl säga lite kort att hon saknar sin hjärna. Sorligt men sant, hon kan inte tänka, inte prata, inte skriva...Denna kärlek som hon pratar om är egentligen den ända som kan läsa Elins tankar och får skriva åt henne...

Men en vacker dag så kanske hennes hjärna blommar ut där uppe!
Vilket jag storhjärtat verkligen tror att den kommer göra.

Och fram tills den dan ska jag vara med dig och ta hand om dig, för mig är du viktig och tänker aldrig lämna din sida, för du är speciell, jävligt speciell. Men alla vi i din närhet älskar dig för den du är, med eller utan hjärna, i det här fallet utan.

Keep your dreams alive!

Jag älskar dig Elin Erixon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0