Det är över nu

Balen var trevlig,god mat osv..Men jag gick hem ganska tidigt ändå.Tog kort på outfiten också men hade inte tid varken igår eller idag att blogga.Just nu är jag hemma hos min kusin med min pojkvän & vi kolla på tv & tar det lungt!Idag var det skolavslutning & vet ni?Det känns så underbart att lämna skolan & klassen,faktist!Nu känner jag verkligen att det är dags att gå vidare!

Den här dagen har varit så bra!Jag,min pojkvän,min kusin & hennes kompisar drog ut till henne efter skolavslutningen & satt i solen,drack läsk & hade det allmänt trevligt!Ikväll ska vi träffa lite folk & eventuellt gå ner till parken där det tydligen skulle vara rätt mycket folk.Jag & min kusin Nathalie sitter & pratar om lördag då vi åker till underbara Turkiet!Ska bli så underbart med en vecka med sol,bad & party!Åh,va roligt!


En gammal bild på mig & min kusin!Bilden är ca 3 år gammal..

Kommentarer
Postat av: MELI

sv: :D

2011-06-09 @ 22:30:39
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0