You may said thet Im a dreamer, but Im not the only one.

Imorgon börjar jag i skolan igen, som jag har längtat. Är jag den ända som tycker att det ska bli kul att komma tillbaks igen? Visst har det varit skönt att ha lov, men nu vill jag till skolan igen. I vår ska vi få lära oss helkroppsmassage så det kommer bli spännande. Vi ska även öva mer på make up & manikyr samt vaxning. Det ända som känns jobbigt är att sitta på en äcklig buss 2 timmar varje dag, men det är helt klart värt det. Inte så långt kvar tills jag får körkort & bil...

Inatt har jag sovit många timmar så jag är reält utvilad. Innan jag gick & la mig igår så tog jag ett varmt, långt & skönt skumbad. Jag hade i massa oljor som gjorde huden jätte len samt massa badbomber. Idag ska jag gå ner till stan en sväng & köpa lite nya prudukter. Antingen bodylotion från The body shop eller I love...produkterna.

Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0