Jag, bara jag

Sitter i mitt nystädade rosa rum på min rosa fluffiga matta & dricker en kopp te samtidigt som jag lyssnar på glad musik. Jag känner mig otroligt glad & lycklig. Jag tror att det är för att jag gör precis som jag vill. Jag har fått det som jag vill ha de, äntligen! Det gör ingenting om jag vakar klockan 15 en lördag för att det blev ett eller två glas för mycket kvällen innan. Jag är så otroligt nöjd med mitt liv just nu, bland annat för att det går så jädra bra i skolan! Det beror också på mina underbara vänner men framför allt att jag är så bra kompis med mig själv. Det är skönt att bara var helt ensam & göra ingenting. Bara vara jag.

Ikväll ska jag, bara jag, ha en traditionell söndag med skumbad, ansikstmask, peelingar & allt som hör till.


Kommentarer
Postat av: julia

så jekla snygg!!!

2012-01-15 @ 17:59:50
URL: http://hemlenjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0