Dagens outfit



Just nu befinner jag mig i skolan. Jag har en lektion kvar & det är engelska, vi ska kolla på film då så det är helt ok! Sitter även & planerar lite inför sommaren (Dock så ska jag jobba hela sommaren, men någon ledig dag lär ju komma & så har jag ju helgerna då jag är ledig). Det blir lite småsaker som till exempel gröna lund, skansen, åka ut på sjön, festa med fina vänner osv. Men sen vill jag göa något lite större också, så det får bli en utomlandsresa i Augusti innan skolan drar igång igen. Jag längtar redan till sommaren, det är ju faktist inte långt kvar...

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad har hänt gumman? <3

2012-01-17 @ 16:55:00
URL: http://hemlenjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0