Världens sämsta solarium

Igår så gick jag upp till hotellet för att sola solarium. Jag gick in & såg att själva solariet inte var av den mordernaste typen, men jag tänkte inte mer på det så jag la i penagr & kröp sedan ner & startade. När jag hade solat i 30 minuter kände jag att det räckte. Jag trodde att jag skulle bli jätte brun (Röd!!) med tanke på att jag aldrig annars solar mer en högst 20 minuter. Klev ur solariet & såg inte de minsta skillnad men jag tänkte att det kanske kommer sen. Men nej, jag ser ingen skillnad nu heller & då har det ändå gått ca 15 timmar! Jag ser pyttelite skillnad i ansiktet dock, men det är knappt alltså! Så ikväll tar jag en 30 minutare igen så kanske det blir lite resultat. Skit solarie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0