Autumn 2011

Nu börjar hösten smyga sig på så jag tänkte göra en sådan här liten lista!

Stil: Min vanliga stil,fast lite mer höstinspererad.

Färger: Svart,grå,vit,grönt & beige.

Material: Stickat är är både varmt,skönt & snyggt!

Överdelar: Snygga figursydda koftor,söta långärmade blusar & en poncho såklart!

Nederdelar: Tighta stuprörsjeans,långkjol & kortare kjolar med snygga strumpbysor till!

Ytterplagg: Eftersom jag är otroligt frysen av mig så måste jag ha en supervarm dunjacka. Men jag skulle vilja ha en snygg fake pälsjacka.

Skor: Så fula,men så sköna. Uggs! & såklart ett par snygga skinnstövlar med en tjock klack.

Accessoarer: Stora halsringar & färglada örhängen.

På jobbet/skolan: Jeans+blus+kavaj+klackar,tights+stor mysig kofta+ Uggs,Snygg figursydd skjorta+ett par utsvänga jeans+jeffrey campbell klackar!

På fest: Färgglada klänningar & fina pumps med en cool clutch till.(& kanske en fake päls?)

Tre saker på inköpslistan: Stora halsdukar,nya höststövlar & söta toppar.



En mysig poncho från Duffy! Finns att beställa på netaporter.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0