Hello

Måste börja äta vitaminer eller något liknade så jag piggnar till lite! Är så sjuk trött & jag har inte suttit vid datan sen sist jag bloggade ( Det räknas inte med att skriva skoluppgifter). Hur som helst så är jag i skolan just nu & känner mig inte pigg alls,jag är trött & börjar bli förkyld igen.. Jag hade tänkt att jag skulle ta tag i det här med bloggen..Men det finns ju ingen ork!

Påtal om ork. När jag känner att "Nej fy,nu orkar jag verkligen inte mer!" så tänker jag alltid på possitiva grejer som kommer hända. Som till ett exempel att det eventuellt blir två utomlandsresor nästa år,flytta ihop med min pojkvän om några veckor,höst & jullov,shoppa,fikadater med fina personer,mysiga hemmakvällar framför tv:n med något gott osv. Det brukar hjälpa! & se till att alltid belöna dig själv efter något bra. Jag brukar köpa något gott om jag lyckas på ett prov,unnan mig att se en bra film om jag har pluggat bra eller en shopping runda.( Mina tips på att rycka upp sig när det känns jobbigt,tung eller svårt) Men det allra bästa är.enligt mig,att ha dem man älskar runt sig. Att bli peppad av dem! Jag älskar min famil & min pojkvän. Ni är bäst!


Världens bästa kille!


Bästis <3


Du är så himla bra,lillasyeter!

Kommentarer
Postat av: Din syster <3

Jag älskar dig <3

2011-09-29 @ 15:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0