Godmorgon

Jag hittade en liten favoritlista på en blogg,så jag tänkte att jag också kunde göra en sådan!

1. Favorit mat : En god kötträtt

2. favorit färg: Rosa

3. Favorit stad : Får nog säga Stockholm

4. Favorit läsk : Coca cola

5. Favorit drink: Strawberry daiquiri

6. Favorit musik: blandat

7. Favorit film: Sex and the city filmerna

8: Favorti Restaurant: Har ingen favorit

9. Favorit mobil : Oj,vet inte!

10. Favorit bok: Elsas värld & Elsas mode

11. Favorit glass: Citron sorbe

12. Favorit intressen: Blogga,Shoppa,Vara med vänner & familj,Träna & festa.

13. Favorit stylist:Svårt att säga en.

14: Favorit Designer: Samma där

15: Favorit sak att ha på sig: Högklackade skor

16: Favorit blogg: Min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0