back on track

Hej!

För några dagar sedan så skrev jag ett jätte långt inlägg om allt som hänt sedan sista inlägget skrevs. När i princip var klar så la internet av & jag var tvungen att starta om det,då hade inlägget försvunnit! & jag orkar inte skriva om allt just nu,så jag kan ju skriva lite kort bara.

Jag har fått en tillfällig kamera så att jag ska kunna blogga (Tack pappa!). Jag har börjat på gymnasiet,jag utbildar mig till hudterapeut. Jag umgås med mina vänner,pojkvän & familjen. Shoppar & fikar med personer jag älskar! Vad är bättre än att gå ner på stan en söndagsmorgon & ta en fika som frukost?

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst nu känns det som,men för attt det inte ska behöva bli tråkigt så avrundrar jag här! Vi hörs senare ikväll!


Jag älskar skagen!

Kommentarer
Postat av: matilda pruttlisa

nice gumman :) vad sägs som en frokost nere på stan på söndag ;) ?

2011-09-03 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0