Nya skor

Jag är så exited! I veckan kommer det komma hem två par nya älsklingar till mig. Dem är så fina! Jag hoppas avi:n dimper ner i brevlådan redan imorgon. Nelly brukar ju vara otroligt snabba med sina leveranser!



Här är ett par av mina nya partyheels! Dock är dem inte från Nelly.com men det går att beställa dem på brandos.se . Jag kan ju redan nu säga att dem här ska jag ha på årets nyårs-fest!



Dem är så snygga så jag typ dör! Det var en tjej som satt på samma tåg som jag gjorde ner till Göteborg förra helgen & hon hade sådana. Jag vart kär i skorna & den höga klacken så jag började kolla runt om dem fanns på internet & på Nelly fanns dem. Klacken är ca 14 cm,men det är värt att halka omkring i dem nu även fast det börjar bli halt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg du har snygg Elin!

2011-10-23 @ 21:37:03
URL: http://enblondinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0