Göteborg!

Just nu befinner jag mig i Göteborg! Jag & min pojkväns familj skulle åka ner hit för att fira hans pappas bror som fyllde 40. Det tråkiga var att jag fick hoppa in & jobba så jag kunde ju inte följa med,trodde Micke! Jag pratade med hans familj & sa att jag hade bokat en biljett så jag skulle komma ner på lördagen istället för fredagen. Det roliga var att micke inte visste om något,han trodde att jag var på en jätte stor fest så han var lite orolig. Sen när jag kommer in & säger "Hej älskling!" blev han lite chokad. Min fina prins! Att sen se honom så glad gjorde mig varm i hela kroppen ♥



Nu ska vi äta lite frukost innan vi börjar rulla hemåt. Jag bloggar mer ikväll när jag kommer hem,eller så hörs vi när jag sitter i bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0