so i say dodudodu

Det känns som att jag borde uppdatera här!Kan börja med att önska er alla ett gott nytt 2011!Jag spenderade nyårsafton med min pojkvän & alla våra vänner.Det var väldigt trevligt.

Det här med att det är noll uppdatering här finns det nog igentligen ingen vettig anledning till.Har andra roliga saker för mig.Har inte suttit vid datan så mycket under lovet,så det kanske är därför.Men nu ikväll,Hemkommen efter ett biobesök i stan,har jag inget att göra.Så varför inte knåpa ihop ett inlägg?Jag & Amandah såg SAW 3D.Jag har inte sett några andra av de filmerna,men denna var riktigt äcklig.Inte läskig.Bara vidrig.Men bra gjord.Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.Funderar på att läsa lite ur "Elsas värld" som för övrigt är en riktigt bra bok,& sen sova.Det var allt för idag.Tack & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0