khakigrön

Den här dagen var mer hemsk än gårdagen.Huvudet sprängs snart känns det som.& jag ska plugga matte nu.Grattis.Ikväll blir det en lång promenad & rensa tankar.Längta & känna saknad.Sen att man får träning på köpet är bara ett plus.Tänka kläder & grunda i outfits är också något jag gör när jag promenerar.Känns som att min fantasi blir bättre då.Dagens outfit ska läggas upp oftare här.Det är grymt svårt att ta bra bilder med camen & det är inte ofta någon vill ställa upp på att ta bild(er) heller.Självutlösaren ska vi inte ens tala om.Ser helmuppigt ut,haha.

Idag gick jag klädd i skjorta som liknade denna.Inte riktigt,men nästan.Till det,vanliga mörkablåa jeans & stövlar.Kände mig tråkig idag.Hade inte fixat håret & hade nästan ansiktet naket förutom mascara.Men det ger sig,någon vacker dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0