irritation i luften

Datan är riktigt dum.Den laggar & vägrar gör som jag vill.Startat om den ett antal gånger.Hade skrivit ett inlägg,Då allt bara stängs ner.Surt.Nu är det snart dags att lägga huvudet på kudden & sova några timmar innan man ska gå till skolan.Ny vecka nya tag,Jag längtar redan tills nästa helg.Får ångest inför imorgon,inför en ny vecka.Kommer känna press,utmattning men framförallt saknad.Nu ska jag krypa tills sängs med min kärlek.

Elin Kling är så jävla snygg! & hon lyckas nästan alltid med sina outfits!Nått i den här stilen skulle jag vilja gå klädd i imorgon.Hur kan hon lyckas kombinera outfitsen så bra?naturbegåvning?Eller kan vem som helst det,med hjälp av lite övning?Elin Kling är iallafall min största stilförebild.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Yes ! coolt !

2010-11-15 @ 00:32:47
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0